Tečaj za vodiče HPS-a

tecaj_vodiciKomisija za vodiče HPS-a organizira 8.-9.3. 2014. u Starigradu i 15.-16.3.2014. u Baškim Oštarijama tečaj za vodiče Hrvatskog planinarskog saveza A standarda (vodiče društvenih izleta). Tečaj je namijenjen iskusnim planinarima koji žele steći znanja i vještine potrebne za vođenje planinara po planinarskim putovima u ljetnim uvjetima, a provodi po programu školovanja vodiča HPS-a. Tečaj će se održati na terenima oko kuće HGSS-a u Starigradu i planinarskog doma Vila Velebita u Baškim Oštarijama… Na prethodnom sastanku odlučeno je da će dva člana Našega društva pristupiti tečaju. To su Neven Peričić i Josip Barišić, njih dvojica ujedino i zadovoljavaju uvjete propisane pravilnikom komisije za vodiče HPS-a.

Društvo u cijelosti plaća organizacijske troškove tečaja u iznosu od 562,50 kn (pdv uračunat) po osobi.

Trošak smještaja u HGSS kući (30,00 kn) te pl. domu Vila Velebita (60,00 kn) koji se uplaćuje izravno domaćinima, kao i troškove prijevoza snose polaznici tečaja. Za prehranu ćete se morati pobrinuti sami uz moguće korištenje dostupnih resursa poput zajedničke kuhinje i sl. prema dogovoru na terenu.

U cijenu organizacijskih troškova koje će snositi Naše planinarsko društvo, uključen je amblem Vodičke službe HPS-a, trošak ispita, iskaznica, značka te majica Vodičke službe.

Polaznici tečaja trebaju:

  • predočiti planinarsku iskaznicu HPS-a s ovjerenom markicom za 2014. godinu
  • donijeti preporuku matične planinarske udruge u kojoj je naznačeno da su proveli najmanje 10 kvalitetnih dana na društvenim izletima.
  • donijeti presliku diplome Opće planinarske škole
  • biti duševno i tjelesno sposoban podnijeti veće napore
  • posjedovati i koristiti planinarsku odjeću, obuću i opremu za boravak i kretanje planinama a posebno dvije zamke (promjera cca. 6 mm, dužine 5-6 metara), dvije sponke s maticom, kompas, zemljovid područja, čeonu baterijsku svjetiljku, pribor prve pomoći te pribor za pisanje.

POČETAK TEČAJA

Tečajci trebaju doći u kuću HGSS-a u Starigradu, 8.3. 2014. do 8.00 sati, gdje organizatoru predaju:

  • preporuku matičnoga planinarskog društva i preslike diploma
  • potvrđenu uplatnicu za organizacijske troškove
  • dvije fotografije 30×35 mm (na poleđini upisati ime i prezime)
  • domaćinu u planinarskom domu uplaćuju smještaj
Podijeli: